سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
حسینی

حوزه/ جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهرستان تاکستان با حضور جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مسئولین موکب‌های اربعین شهرستان در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهرستان تاکستان به ریاست سید جمال الدین حسینی فرماندار و با حضور باقری معاون سیاسی فرمانداری، خورشیدی دبیر ستاد اربعین استان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مسئولین موکب‌های اربعین شهرستان در فرمانداری تشکیل شد.

حسینی فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) بزرگ‌ترین اجتماع بشری است، اظهار داشت: از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم اربعین مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما به‌عنوان مسئول و متولی در ستاد اربعین شهرستان این است که مشکلات و موانع موجود را رفع نموده و مسیر را برای خدمتگزاران و زائران حسینی هموار و تسهیل سازیم.

حسینی خاطرنشان کرد: هر ساله جمع کثیری از مردم ولایتمدار ایران اسلامی به عشق سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می‌کنند که در این راستا ستاد اربعین شهرستان تاکستان نیز باید به نوبه خود با بسیج امکانات و کمک های مردمی خدمات مطلوبی را به زائرین ارائه کند.

فرماندار تاکستان بر پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ تمامی دستگاه‌ها از مواکب در مسیر پیاده‌روی اربعین تأکید کرد.

وی تصریح کرد: خادمی زوار اربعین حسینی افتخار بزرگی است که برکات معنوی بی پایانی دارد و باید کاری کنیم که مردم راحت تر و با مشکلات کمتری در این مراسم شرکت کنند و خدمت رسان مطلوب تر به زائران ارائه گردد و موجبات آسایش زائران در این مسیر فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha